Педагог-психологтың 2025-2026 оқу жылына арналған ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ » "№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ, Семей қаласы, Абай облысы.
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7222) 32-77-71
Директордың орынбасарлары:
+7 (7222) 32-93-57
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Педагог-психологтың 2025-2026 оқу жылына арналған ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

08
сентябрь
2025

Педагог-психологтың 2025-2026 оқу жылына арналған ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

ҚР Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 

17 наурыздағы № 68 бұйрығы негізінде жасалды.


«Бекітемін»

«№27 ЖОББМ» КММ директоры

__________А.Т.Тукенова



Педагог-психологтың  2025-2026 оқу жылына арналған 

ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі № 92 бұйрығы  негізінде «білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» бұйрыққа сәйкес психологиялық қызметтің жұмысын жүзеге асыру.

Психологиялық қызметтің міндеттері:

1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;

3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;

4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;


№ р/с

Іс-шаралар 

Жұмыстың бағыттары

Нысаналы топ

Орындау мерзімі 

Орындалу нысаны

Жауаптылар 

Орындалуы туралы белгі


Психодиагностика

1

Мектептегі үрей деңгейін анықтау (мектепке деген үрейлерін Горелова әдістемесі) анықтау, өзін-өзі бағалау «Баспалдақ» Щур В.Г. әдістемесі, ата-аналардан оқушының мектепке бейімделуін анықтау сауалнамасы, «Мектеп суреті» әдістемесі

Психодиагностика 

1 сынып оқушысының мектепке дайындық деңгейін анықтау

1 сынып


Қазан

Қыркүйек

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


2

Эмоциялық-ерік саласын анықтау (Мотивация, өзін-өзі бағалау, үрей, ата-аналардан оқушының мектепке бейімделуін анықтау сауалнамасы)

Психодиагностика

Мектепке бейімделу деңгейлерін анықтау

5 сынып

Қыркүйек


Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


3

«Тейлордың үрей деңгейін өлшеу» әдістемесі

Психодиагностика Оқушылардың үрей деңгейлерін анықтау

7-11

Қыркүйек 

Қазан


Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


4

Социометрия Дж Морено әдістемесі 

Психодиагностика Сынып арасындағы қарым-қатынастарын анықтау

5-11

Қазан 

Қараша 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


5

«Стресс» тесті

Психодиагностика Стресс деңгейлерін анықтау

7-11

Қараша 

Желтоқсан 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


6

«Өзін-өзі бағалау» тесті

Психодиагностика Өзін-өзі бағалау деңгейлерін  анықтау

5-11

Қыркүйек 

Қазан 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


7

Эмоциялық-ерік саласын  анықтау (үрей, өзін-өзі бағалау, стресске тұрақтылығы)

Психодиагностика Оқушылардың стресске төзімділігі, үрей деңгейлерін анықтау

10 сынып

Сұраныс бойынша  

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


8

Танымдық процестердің деңгейін және эмоциялық-ерік саласын     анықтау (Ес,зейін, үрей, ойлау)

Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін анықтау

4 сынып

Желтоқсан 

Қаңтар 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


9

Эмоциялық-ерік саласын  анықтау (стресске тұрақтылығы, өзін-өзі бағалау,үрей)

Психодиагностика 

9 сынып

Қараша 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


10

Танымдық процестердің деңгейін және эмоциялық-ерік саласын     анықтау 

Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін анықтау


 3 сынып

Сұраныс бойынша 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


11

Буллинг, кибербуллинг, лудомания


Психодиагностика

Сауалнама 

Оқушылар арасында буллинг, зорлық-зомбылық, интернетке тәуелділікті анықтау

7-11 сынып

Жыл ішінде  

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


12

Эмоциялық-ерік саласын  анықтау

Психодиагностика Тұлғаның ерекшеліктері және  эмоциялық-ерік саласын  анықтау

6 сынып

Сұраныс бойынша 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


13

Танымдық процестердің деңгейін анықтау (ес, зейін, ойлау)

Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін анықтау

2 сынып

Сұраныс бойынша

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


14

Мектеп ішілік тіркеуде тұрған «қауіп-қатер тобы» оқушылармен жұмыс

Психодиагностика Қиын оқушылармен жұмыс,оқушылардың ішкі жан дүниесін, оның қызығушылықтарын, нормадан тыс ауытқушылықтарын диагностикалау

Оқушы 

Жыл ішінде


Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


15

Эмоциялық-ерік саласын  анықтау (өзін-өзі бағалау, үрей, стресске тұрақтылығы)

Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін, мінез-құлықтарын анықтау

8 сынып

Қазан

Желтоқсан 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


16

Педагогикалық ұжыммен жұмыс

Психодиагностика

Сауалнама

Ұжым 

Жыл ішінде  (сұраныс бойынша)

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


17

Қабілетті оқушылармен жұмыс

Психодиагностика 

5-11 сынып

I жарты жылдық

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


18

Эмоциялық-ерік саласын  анықтау 

Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін анықтау

7 сынып

Жыл ішінде (сұраныс бойынша)

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


19

 Эмоциялық-ерік саласын  анықтау (социометрия, үрей, стресс, өзін-өзі бағалау т.б)

Психодиагностика Оқушыларымен стресс, қобалжу,үрейлерін анықтау

11 сынып

Қыркүйек

Желтоқсан 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


20

Танымдық процестердің деңгейін анықтау (К.Йерасика) 


Психодиагностика

0-сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау

0 сынып

Сәуір 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


21

Ата-аналармен, мұғалімдермен, оқушылармен жекелей және топтық жұмыс

Диагностика

Ата-ана

Мұғалім

Оқушы 

Сұраныс бойынша

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог



Түзету-дамыту жұмысы

22

Таным процестерін дамытуға арналған  түзету - дамыту жұмысын жүргізу


Психокоррекция 

Топтық, жекелей жұмыстар жүргізу (диагностика қорытынды бойынша)

0 - 4 сынып

Жыл ішінде (сұраныс бойынша)

Хаттама 

Педагог-психолог


23

Оқушылардың бейімделу деңгейін арттыруға байланысты түзету-дамыту жұмыстары



Психокоррекция 

Топтық, жекелей жұмыстар жүргізу (диагностика қорытынды бойынша)

1, 5 сынып

Жыл ішінде

Хаттама 

Педагог-психолог


24

Девиантты мінез-құлықты және қатер топ оқушыларға арналған педагогикалық-психологиялық жұмыстар

Психокоррекция Девианты мінез- құлықты оқушылардың агрессия  деңгейімен жұмыс

1-11 сынып

Жыл ішінде (сұраныс бойынша)

Хаттама 

Педагог-психолог


25

Аутодееструктивті мінез-құлыққа бейім оқушылармен жүргізілетін коррекциялық жұмыстар

Психокоррекция Оқушылар арасындағы аддитивті мінез-құлықты төмендету


5-11

Қазан 

Мамыр 

Хаттама 

Педагог-психолог


26

Қорытынды аттестация ҰБТ, ОЖСБ коррекциялық жұмыстар

Психокоррекция 

Экзамен алдындағы стресс, үрей деңгейлерін төмендету

4,9,11 сынып

Қазан 

Мамыр 

Хаттама 

Педагог-психолог



Профилактика және психологиялық ағарту

27

Мектептің әлеуметтік желідегі парақшасына психологиялық қызмет туралы ақпараттар салып отыру

Жадынама, ақпараттар 

Оқу процесіне қатысушылар 

Жыл бойы

 Инстаграм желісі, мектеп сайты

Педагог-психолог


28

Буллинг, кибербуллинг, лудоманияның алдын алу 

Психопрофилактика, ағартушылық жұмыстар, жадынама, буклет

Ата-ана

Оқушы

Педагог 

Жыл бойы 

Жоспар бойынша

Хаттама 

Педагог-психолог


29

Психолог бұрышы ақпаратпен безендіру

Жадынама, ұсыным, кеңестер

Оқу процесіне қатысушылар

Жыл бойы 


Мектептің психологиялық бұрышы

Педагог-психолог


30

Девиантты мінез-құлықтың (Қатер тобы) алдын алу

Психопрофилактика, ағартушылық жұмыстар (сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар 

Жыл ішінде

Хаттама 

Педагог-психолог


31

Оқушылар арасындағы аутодееструктивті мінез-құлықтың алдын алу

Психопрофилактика, ағартушылық жұмыстар (сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар 

Жыл ішінде

Хаттама 

Педагог-психолог


32

ҰБТ, ОЖСБ  алдын алу жұмыстары 

Психопрофилактика, ағартушылық жұмыстар (сұраныс бойынша)

Оқу процесіне қатысушылар 

Жыл ішінде

Хаттама 

Педагог-психолог


33

Ата-аналар жиналыстарына қатысу

Психопрофилактика ағартушылық жұмыстар

Ата-аналар 

Жыл ішінде

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


34

Педагогикалық кеңестерге қатысу

Психопрофилактика ағартушылық жұмыстар

Мұғалімдер 

Жыл ішінде

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог


35

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау» орталығы қызметтерін нығайту

Ата –аналармен іс шаралар 

Ата–аналар 

Қараша-мамыр 4 аптасы 

Аналитикалық анықтама

Сынып жетекшілер, психолог


36

«Дүниежүзілік мейірім күні» облыстық мейірімділік акциясы

Акция 

Оқу процесіне қатысушылар

Ақпан 

Аналитикалық анықтама

Педагог-психолог 



Консультация беру

37

Тәрбие, оқыту, даму жөніндегі сұрақтарға ата-аналарға, мұғалімдерге, оқушыларға кеңестер беру

Кеңес беру, әңгімелесу

ата-ана, мұғалім,оқушы

Жыл ішінде

Консультация журналына тіркеу 

Педагог-психолог


38

Диагностика қорытындысы бойынша ата-аналарға, мұғалімдерге, оқушыларға кеңестер беру

Кеңес беру, әңгімелесу

ата-ана, мұғалім,оқушы

Жыл ішінде Сұраныс бойынша

Консультация журналына тіркеу 

Педагог-психолог


39

Ата-аналар мен оқушылардың отбасындағы қарым-қатынас мәселелері бойынша кеңес беру

Кеңес беру

Ата- ана 

Оқушы

Жыл ішінде Сұраныс бойынша

Консультация журналына тіркеу 

Педагог-психолог


40

Оқушылар арасындағы кикілжің жағдайларда кеңестер беру

Кеңес беру

Оқушы

Жыл ішінде Сұраныс бойынша

Консультация журналына тіркеу 

Педагог-психолог


41

Басқа ұйымдардың өкілдерін тарта отырып кеңес беру

Кеңес беру

Ата-ана 

Жыл ішінде 

Консультация журналына тіркеу 

Педагог-психолог


42

Буллинг, кибербуллинг, лудомания

Кеңес беру

Ата-ана 

Оқушы 

Мұғалім 

Жыл ішінде 

Сұраныс бойынша

Консультация журналына тіркеу 

Педагог-психолог


43

Анонимді кеңес беру

Кеңес беру 

Оқушы 

Ата- ана 

Жыл бойы

Консультация журналына тіркеу

Педагог-психолог



Ұйымдастыру - әдістемелік жұмыс

44

Жоспар құру, кеңестер, семинарлар өткізуге және диагностика өткізуге әдістемелік дайындық, ұйымдастыру жұмыстары

Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс

Педагог-психолог

Жыл ішінде

Ұйымдастыру 

Педагог-психолог


45

Психологиялық қызмет бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына  ата-аналар рұқсатын (келісім) алу

Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс

Ата-ана

Қыркүйек

Ата-аналардан алынған келісім парақтары

Педагог-психолог


46

Тесттер мен сауалнамалардың қорытындысын шығару, оқушыларды бақылау, тренингтардың хаттамаларын толтыру

Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс

Педагог-психолог

Жыл ішінде

Хаттама 

Педагог-психолог


47

Педагогикалық кеңестерге дайындық

Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс

Педагог-психолог

Жыл ішінде

Хаттама 

Педагог-психолог


48

Қалалық әдістеме бірлестік семинарларына және лекцияларына қатысу

Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс

Педагог-психолог

Жыл ішінде қалалық әдістеме бірлестігінің жоспарына сәйкес  


Педагог-психолог


49

Біліктілігін жоғарылату

Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс

Педагог-психолог

Жыл ішінде

Сертификат

Педагог-психолог



Жыл бойынша     психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

50

Психологиялық қызметтің жылдық, жартыжылдық есебі

Жартыжылдық есеп 

Педагог-психолог

Желтоқсан, мамыр

Жартыжылдық есеп 

Жылдық есеп

Педагог-психолог