Педагог-психологтың 2025-2026 оқу жылына арналған ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
ҚР Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы
17 наурыздағы № 68 бұйрығы негізінде жасалды.
«Бекітемін»
«№27 ЖОББМ» КММ директоры
__________А.Т.Тукенова
Педагог-психологтың 2025-2026 оқу жылына арналған
ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2025 жылғы 29 сәуірдегі № 92 бұйрығы негізінде «білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы» бұйрыққа сәйкес психологиялық қызметтің жұмысын жүзеге асыру.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1) Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;
4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауаптылар | Орындалуы туралы белгі |
Психодиагностика | |||||||
1 | Мектептегі үрей деңгейін анықтау (мектепке деген үрейлерін Горелова әдістемесі) анықтау, өзін-өзі бағалау «Баспалдақ» Щур В.Г. әдістемесі, ата-аналардан оқушының мектепке бейімделуін анықтау сауалнамасы, «Мектеп суреті» әдістемесі | Психодиагностика 1 сынып оқушысының мектепке дайындық деңгейін анықтау | 1 сынып | Қазан Қыркүйек | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
2 | Эмоциялық-ерік саласын анықтау (Мотивация, өзін-өзі бағалау, үрей, ата-аналардан оқушының мектепке бейімделуін анықтау сауалнамасы) | Психодиагностика Мектепке бейімделу деңгейлерін анықтау | 5 сынып | Қыркүйек | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
3 | «Тейлордың үрей деңгейін өлшеу» әдістемесі | Психодиагностика Оқушылардың үрей деңгейлерін анықтау | 7-11 | Қыркүйек Қазан | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
4 | Социометрия Дж Морено әдістемесі | Психодиагностика Сынып арасындағы қарым-қатынастарын анықтау | 5-11 | Қазан Қараша | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
5 | «Стресс» тесті | Психодиагностика Стресс деңгейлерін анықтау | 7-11 | Қараша Желтоқсан | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
6 | «Өзін-өзі бағалау» тесті | Психодиагностика Өзін-өзі бағалау деңгейлерін анықтау | 5-11 | Қыркүйек Қазан | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
7 | Эмоциялық-ерік саласын анықтау (үрей, өзін-өзі бағалау, стресске тұрақтылығы) | Психодиагностика Оқушылардың стресске төзімділігі, үрей деңгейлерін анықтау | 10 сынып | Сұраныс бойынша | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
8 | Танымдық процестердің деңгейін және эмоциялық-ерік саласын анықтау (Ес,зейін, үрей, ойлау) | Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін анықтау | 4 сынып | Желтоқсан Қаңтар | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
9 | Эмоциялық-ерік саласын анықтау (стресске тұрақтылығы, өзін-өзі бағалау,үрей) | Психодиагностика | 9 сынып | Қараша | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
10 | Танымдық процестердің деңгейін және эмоциялық-ерік саласын анықтау | Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін анықтау | 3 сынып | Сұраныс бойынша | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
11 | Буллинг, кибербуллинг, лудомания | Психодиагностика Сауалнама Оқушылар арасында буллинг, зорлық-зомбылық, интернетке тәуелділікті анықтау | 7-11 сынып | Жыл ішінде | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
12 | Эмоциялық-ерік саласын анықтау | Психодиагностика Тұлғаның ерекшеліктері және эмоциялық-ерік саласын анықтау | 6 сынып | Сұраныс бойынша | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
13 | Танымдық процестердің деңгейін анықтау (ес, зейін, ойлау) | Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін анықтау | 2 сынып | Сұраныс бойынша | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
14 | Мектеп ішілік тіркеуде тұрған «қауіп-қатер тобы» оқушылармен жұмыс | Психодиагностика Қиын оқушылармен жұмыс,оқушылардың ішкі жан дүниесін, оның қызығушылықтарын, нормадан тыс ауытқушылықтарын диагностикалау | Оқушы | Жыл ішінде | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
15 | Эмоциялық-ерік саласын анықтау (өзін-өзі бағалау, үрей, стресске тұрақтылығы) | Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін, мінез-құлықтарын анықтау | 8 сынып | Қазан Желтоқсан | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
16 | Педагогикалық ұжыммен жұмыс | Психодиагностика Сауалнама | Ұжым | Жыл ішінде (сұраныс бойынша) | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
17 | Қабілетті оқушылармен жұмыс | Психодиагностика | 5-11 сынып | I жарты жылдық | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
18 | Эмоциялық-ерік саласын анықтау | Психодиагностика Оқушылардың таным процестерін анықтау | 7 сынып | Жыл ішінде (сұраныс бойынша) | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
19 | Эмоциялық-ерік саласын анықтау (социометрия, үрей, стресс, өзін-өзі бағалау т.б) | Психодиагностика Оқушыларымен стресс, қобалжу,үрейлерін анықтау | 11 сынып | Қыркүйек Желтоқсан | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
20 | Танымдық процестердің деңгейін анықтау (К.Йерасика) | Психодиагностика 0-сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау | 0 сынып | Сәуір | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
21 | Ата-аналармен, мұғалімдермен, оқушылармен жекелей және топтық жұмыс | Диагностика | Ата-ана Мұғалім Оқушы | Сұраныс бойынша | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
Түзету-дамыту жұмысы | |||||||
22 | Таным процестерін дамытуға арналған түзету - дамыту жұмысын жүргізу | Психокоррекция Топтық, жекелей жұмыстар жүргізу (диагностика қорытынды бойынша) | 0 - 4 сынып | Жыл ішінде (сұраныс бойынша) | Хаттама | Педагог-психолог | |
23 | Оқушылардың бейімделу деңгейін арттыруға байланысты түзету-дамыту жұмыстары | Психокоррекция Топтық, жекелей жұмыстар жүргізу (диагностика қорытынды бойынша) | 1, 5 сынып | Жыл ішінде | Хаттама | Педагог-психолог | |
24 | Девиантты мінез-құлықты және қатер топ оқушыларға арналған педагогикалық-психологиялық жұмыстар | Психокоррекция Девианты мінез- құлықты оқушылардың агрессия деңгейімен жұмыс | 1-11 сынып | Жыл ішінде (сұраныс бойынша) | Хаттама | Педагог-психолог | |
25 | Аутодееструктивті мінез-құлыққа бейім оқушылармен жүргізілетін коррекциялық жұмыстар | Психокоррекция Оқушылар арасындағы аддитивті мінез-құлықты төмендету | 5-11 | Қазан Мамыр | Хаттама | Педагог-психолог | |
26 | Қорытынды аттестация ҰБТ, ОЖСБ коррекциялық жұмыстар | Психокоррекция Экзамен алдындағы стресс, үрей деңгейлерін төмендету | 4,9,11 сынып | Қазан Мамыр | Хаттама | Педагог-психолог | |
Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||
27 | Мектептің әлеуметтік желідегі парақшасына психологиялық қызмет туралы ақпараттар салып отыру | Жадынама, ақпараттар | Оқу процесіне қатысушылар | Жыл бойы | Инстаграм желісі, мектеп сайты | Педагог-психолог | |
28 | Буллинг, кибербуллинг, лудоманияның алдын алу | Психопрофилактика, ағартушылық жұмыстар, жадынама, буклет | Ата-ана Оқушы Педагог | Жыл бойы Жоспар бойынша | Хаттама | Педагог-психолог | |
29 | Психолог бұрышы ақпаратпен безендіру | Жадынама, ұсыным, кеңестер | Оқу процесіне қатысушылар | Жыл бойы | Мектептің психологиялық бұрышы | Педагог-психолог | |
30 | Девиантты мінез-құлықтың (Қатер тобы) алдын алу | Психопрофилактика, ағартушылық жұмыстар (сұраныс бойынша) | Оқу процесіне қатысушылар | Жыл ішінде | Хаттама | Педагог-психолог | |
31 | Оқушылар арасындағы аутодееструктивті мінез-құлықтың алдын алу | Психопрофилактика, ағартушылық жұмыстар (сұраныс бойынша) | Оқу процесіне қатысушылар | Жыл ішінде | Хаттама | Педагог-психолог | |
32 | ҰБТ, ОЖСБ алдын алу жұмыстары | Психопрофилактика, ағартушылық жұмыстар (сұраныс бойынша) | Оқу процесіне қатысушылар | Жыл ішінде | Хаттама | Педагог-психолог | |
33 | Ата-аналар жиналыстарына қатысу | Психопрофилактика ағартушылық жұмыстар | Ата-аналар | Жыл ішінде | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
34 | Педагогикалық кеңестерге қатысу | Психопрофилактика ағартушылық жұмыстар | Мұғалімдер | Жыл ішінде | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
35 | «Ата-аналарды педагогикалық қолдау» орталығы қызметтерін нығайту | Ата –аналармен іс шаралар | Ата–аналар | Қараша-мамыр 4 аптасы | Аналитикалық анықтама | Сынып жетекшілер, психолог | |
36 | «Дүниежүзілік мейірім күні» облыстық мейірімділік акциясы | Акция | Оқу процесіне қатысушылар | Ақпан | Аналитикалық анықтама | Педагог-психолог | |
Консультация беру | |||||||
37 | Тәрбие, оқыту, даму жөніндегі сұрақтарға ата-аналарға, мұғалімдерге, оқушыларға кеңестер беру | Кеңес беру, әңгімелесу | ата-ана, мұғалім,оқушы | Жыл ішінде | Консультация журналына тіркеу | Педагог-психолог | |
38 | Диагностика қорытындысы бойынша ата-аналарға, мұғалімдерге, оқушыларға кеңестер беру | Кеңес беру, әңгімелесу | ата-ана, мұғалім,оқушы | Жыл ішінде Сұраныс бойынша | Консультация журналына тіркеу | Педагог-психолог | |
39 | Ата-аналар мен оқушылардың отбасындағы қарым-қатынас мәселелері бойынша кеңес беру | Кеңес беру | Ата- ана Оқушы | Жыл ішінде Сұраныс бойынша | Консультация журналына тіркеу | Педагог-психолог | |
40 | Оқушылар арасындағы кикілжің жағдайларда кеңестер беру | Кеңес беру | Оқушы | Жыл ішінде Сұраныс бойынша | Консультация журналына тіркеу | Педагог-психолог | |
41 | Басқа ұйымдардың өкілдерін тарта отырып кеңес беру | Кеңес беру | Ата-ана | Жыл ішінде | Консультация журналына тіркеу | Педагог-психолог | |
42 | Буллинг, кибербуллинг, лудомания | Кеңес беру | Ата-ана Оқушы Мұғалім | Жыл ішінде Сұраныс бойынша | Консультация журналына тіркеу | Педагог-психолог | |
43 | Анонимді кеңес беру | Кеңес беру | Оқушы Ата- ана | Жыл бойы | Консультация журналына тіркеу | Педагог-психолог | |
Ұйымдастыру - әдістемелік жұмыс | |||||||
44 | Жоспар құру, кеңестер, семинарлар өткізуге және диагностика өткізуге әдістемелік дайындық, ұйымдастыру жұмыстары | Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс | Педагог-психолог | Жыл ішінде | Ұйымдастыру | Педагог-психолог | |
45 | Психологиялық қызмет бойынша жыл бойы жүргізілетін зерттеу жұмыстарына ата-аналар рұқсатын (келісім) алу | Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс | Ата-ана | Қыркүйек | Ата-аналардан алынған келісім парақтары | Педагог-психолог | |
46 | Тесттер мен сауалнамалардың қорытындысын шығару, оқушыларды бақылау, тренингтардың хаттамаларын толтыру | Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс | Педагог-психолог | Жыл ішінде | Хаттама | Педагог-психолог | |
47 | Педагогикалық кеңестерге дайындық | Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс | Педагог-психолог | Жыл ішінде | Хаттама | Педагог-психолог | |
48 | Қалалық әдістеме бірлестік семинарларына және лекцияларына қатысу | Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс | Педагог-психолог | Жыл ішінде қалалық әдістеме бірлестігінің жоспарына сәйкес | Педагог-психолог | ||
49 | Біліктілігін жоғарылату | Ұйымдастырушы - әдістемелік жұмыс | Педагог-психолог | Жыл ішінде | Сертификат | Педагог-психолог | |
Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | |||||||
50 | Психологиялық қызметтің жылдық, жартыжылдық есебі | Жартыжылдық есеп | Педагог-психолог | Желтоқсан, мамыр | Жартыжылдық есеп Жылдық есеп | Педагог-психолог | |

