Халықаралық зерттеулер - "№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ, Семей қаласы, Абай облысы. http://semey-27.edu.kz/ ru Халықаралық зерттеулер - "№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ, Семей қаласы, Абай облысы. DataLife Engine Оқушылардың IT-құзыреттері: ICILS халықаралық зерттеуі http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/1079-oushylardy-it-zyretter-icils-halyaraly-zertteu.html http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/1079-oushylardy-it-zyretter-icils-halyaraly-zertteu.html ICILS зерттеуі толығымен компьютерлік форматта жүргізіледі. Зерттеу шеңберінде оқушылардың компьютерді пайдалануды түсіну принциптерін, ақпарат жинау, ақпараттық өнім және сандық коммуникация құру деңгейі бағаланады. ICILS тапсырмалары бес тақырып аясында құрылған, олардың әрқайсысы академиялық, әлеуметтік немесе экологиялық контекстте әртүрлі аспектілерді қарастырады. Барлық тапсырмалар нақты өмірлік жағдайларға бағытталған.
ICILS-тің негізгі қатысушылары – жасы 13,5-14,5 жасқа сәйкес келетін8-сынып оқушылары. 8-сынып оқушыларының орташа жасы 13,5 жастан аспайтын кейбір елдерде мақсатты топ ретінде 9-сынып алынады. Қазақстанда көрсетілген жас санаты – 8-сынып оқушылары. Сонымен қатар, зерттеу шеңберінде мұғалімдер мен мектеп директорлары, сондай-ақ білім беру ұйымдарының АКТ үйлестірушілері арасында сауалнама жүргізіледі.
International studies | Информационно-аналитический центр
]]>
ICILS зерттеуі толығымен компьютерлік форматта жүргізіледі. Зерттеу шеңберінде оқушылардың компьютерді пайдалануды түсіну принциптерін, ақпарат жинау, ақпараттық өнім және сандық коммуникация құру деңгейі бағаланады. ICILS тапсырмалары бес тақырып аясында құрылған, олардың әрқайсысы академиялық, әлеуметтік немесе экологиялық контекстте әртүрлі аспектілерді қарастырады. Барлық тапсырмалар нақты өмірлік жағдайларға бағытталған.
ICILS-тің негізгі қатысушылары – жасы 13,5-14,5 жасқа сәйкес келетін8-сынып оқушылары. 8-сынып оқушыларының орташа жасы 13,5 жастан аспайтын кейбір елдерде мақсатты топ ретінде 9-сынып алынады. Қазақстанда көрсетілген жас санаты – 8-сынып оқушылары. Сонымен қатар, зерттеу шеңберінде мұғалімдер мен мектеп директорлары, сондай-ақ білім беру ұйымдарының АКТ үйлестірушілері арасында сауалнама жүргізіледі.

«Ақпараттық-талдау орталығы» АҚ, «Оқушылардың IT-құзыреттері ICILS халықаралық зерттеуі» жинағынан.
ICILS нәтижелері елдерге АКТ дағдыларының деңгейін өлшеу үшін кең ауқымды мәліметтерге қол жеткізуге мүмкіндік береді, бұл мәліметтер мектептегі орта мен білім беру оқушылардың АКТ деңгейіне қалай әсер ететінін түсінуге және осы дағдылардың дамуына ықпал ететін немесе кедергі келтіретін негізгі факторларды анықтауға мүмкіндік береді.
Оқушылардың АКТ-құзыреттері ХХI ғасырда тұлғаның табысқа қолжеткізу үшін ЭЫДҰ-мен базалық дағды ретінде тағайындалған. Сандық технологияларды енгізу адамнан тек түрлі бағдарламалық қосымшалармен жұмыс істеу дағдыларын ғана емес, сонымен қатар ақпаратты пайдаланудың белгілі бір мәдениет деңгейін талап етеді.
Жанпониядағы Ұлттық Мультимедия институты жүргізген зерттеудіңнәтижелері, оқушылардың IT-дағдыларының бар болуы, олардың математика және гуманитарлық ғылымдар бойынша үлгеріміне оң әсер ететінін дәлелдеді.
2018 жылы IEA компьютерлік және ақпараттық сауаттылықтың ICILS-2018 халықаралық зерттеуінің нәтижелерін жариялады. ICILS – бүкіл әлемдегі оқушылардың сандық құзыреттілігінің алғашқы және баламасыз зерттеуі. Алғаш рет 3373 қазақстандық оқушы мен 2630 мұғалім зерттеудің екінші циклі – ICILS-2018-ге қатысты. Жалпы, ICILS-2018 зерттеуіне әлемнің 14 мемлекетінен 46 мыңнан астам оқушы мен 26 мыңнан астам мұғалім қатысты. Зерттеумен Қазақстанның барлық өңірлері қамтылғанын ескере отырып, ICILS-2018 нәтижелері бүкіл ел деңгейіндегі 8-сынып оқушыларының компьютерлік сауаттылығы бойынша толық мәлімет алуға мүмкіндік береді: қазақстандық оқушылардың 33%-ы компьютерлік және ақпараттық сауаттылықтың ең төменгі деңгейіне де жете алған жоқ. Себебі,Қазақстанда оқушылардың IT-дағдылары ешқашан ұлттық және халықаралық деңгейде бағаланған жоқ. Сондықтан, қазақстандық оқушылардың компьютерлік және ақпараттық сауаттылығының қалыптасудеңгейі туралы түсінік жоқ. Осындай бірегей мүмкіндікті Оқушылардың білім жетістігін бағалау жөніндегі Халықаралық Қауымдастық IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement) ұсынып отыр. ICILS (International Computer and Information Literacy Study) зерттеуі әр бес жыл сайын жүргізіледі.
Осы мәселеде төңірегінде «Өрлеу» БАҰО» АҚ Қызылорда облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты жалпы орта білім беру ұйымдарының педагогтері мен мектепке дейінгі білім беру ұйымдары қызметкерлерінің IT-құзыреттіліктерін дамыту мақсатында «Қашықтан оқыту технологиялары негізінде оқу процесін ұйымдастырудағы педагогтердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру», «Қашықтан оқыту: сабақты әзірлеуден бастап білім беру процесін ұйымдастыруға дейін», «Мектепке дейінгі білім беру мазмұнының жаңаруы жағдайында педагогтердің АКТ технологияларды пайдалануы бойынша кәсіби құзыреттіліктерін дамыту» тақырыптарында жаңа бағдарламалар енгізіп, мұғалімдердің біліктілігін арттыруда.
Сонымен қатар, «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2021-2022 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатына сәйкес «Цифрлық сауаттылық» оқу пәні 1-сыныпта 2022 жылдың 1 қаңтарынан енгізіледі.
2021 жылы Қазақстан ICILS-2023 зерттеуінің келесі цикліне қатысуға дайындалуда. ICILS-2023 циклінің нәтижелерін 2024 жылдың желтоқсанында Халықаралық академиялық жетістіктерді бағалау ассоциациясы ұсынады.

]]>
admin Mon, 13 Mar 2023 01:15:57 +0600
Благодарственное письмо за организацию проведения международного исследования. http://semey-27.edu.kz/o-detskom-sade/main/1187-blagodarstvennoe-pismo-za-organizaciju-provedenija-mezhdunarodnogo-issledovanija.html http://semey-27.edu.kz/o-detskom-sade/main/1187-blagodarstvennoe-pismo-za-organizaciju-provedenija-mezhdunarodnogo-issledovanija.html
]]>

]]>
admin Mon, 12 Dec 2022 13:01:23 +0600
4 сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын бағалаудың қорытындысы http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/545-4-synyp-oushylaryny-funkcionaldy-sauattylyyn-baalaudy-orytyndysy.html http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/545-4-synyp-oushylaryny-funkcionaldy-sauattylyyn-baalaudy-orytyndysy.html Қазақстан PIRLS-2020 (Progress in international Reading Literacy Study) мәтінді оқу және түсіну сапасын зерттейтін халықаралық зерттеуіне қатысып отыр. Зерттеу кезеңмен, бес жылда бір рет жүргізіледі. Бірінші жоба сонау 2001 жылы басталды. Өздеріңіз білетіндей, оқудың төртінші жылы бастауыш класс оқушыларының дамуындағы маңызды кезең болып саналады. Бастауыш сыныпта оқу құзыреті деңгейінің жоғары болуы – негізгі мектепте табысты оқудың кепілі. Сондықтан төртінші сынып оқушыларының оқу дағдыларының 4 тобы бағаланады. Бұл: -    басты ойды анықтау, қолданылу уақыты мен орны, -    қорытындыны тұжырымдау, -    жауапты негіздеу, -    ақпаратты салыстыру. Жобаны ІЕА оқу жетістігін бағалау жөніндегі халықаралық қауымдастық үйлестіреді.]]> «№27 жалпы орта білім беретін мектеп »КММ

PIRLS -  4 сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын бағалаудың қорытындысы      07.10.2020 ж

Оқушының аты-жөні

нұсқа

Жинаған ұпай

Пайыз

1

Кеңесбек Бекжан

1

5/10

50%

2

Мұхтаров Алинұр

1

8/10

80%

3

Сабырбеков Айбар

1

7/10

70%

4

Мыңжанова Жанел

1

9/10

90%

5

Русланбекқызы Махаббат

1

9/10

90%

6

Каримова  Алинура

1

8/10

80%

7

Оразалиев Дамир

1

8/10

80%

8

Муслимова Айша 

1

9/10

90%

9

Тимурулы Рахим

1

8/10

80%

10

Цой Владимир

1

7/10

70%


Орта балл  8

 Барлығы 78%




]]>
admin Wed, 07 Oct 2020 20:59:15 +0600
PIRLS-2020, PISA-2020 халықаралық зерттеуіне даярлау http://semey-27.edu.kz/o-detskom-sade/main/462-aprobacija-piza-2020.html http://semey-27.edu.kz/o-detskom-sade/main/462-aprobacija-piza-2020.html
]]>


]]>
admin Fri, 31 Jan 2020 10:21:29 +0600
4 сынып оқушылары Pirls халықаралық зерттеуіне қатысты (аппробация) http://semey-27.edu.kz/o-detskom-sade/main/400-4-synyp-oushylary-pirls-halyaraly-zertteune-atysty-approbacija.html http://semey-27.edu.kz/o-detskom-sade/main/400-4-synyp-oushylary-pirls-halyaraly-zertteune-atysty-approbacija.html Бүгін 4 сынып оқушылары Pirls халықаралық зерттеуінің аппробациясына қатысты Қазақстан PIRLS-2019 (Progress in international Reading Literacy Study) мәтінді оқу және түсіну сапасын зерттейтін халықаралық зерттеуіне қатысып отыр. Зерттеу кезеңмен, бес жылда бір рет жүргізіледі. Бірінші жоба сонау 2001 жылы басталды. Өздеріңіз білетіндей, оқудың төртінші жылы бастауыш класс оқушыларының дамуындағы маңызды кезең болып саналады. Бастауыш сыныпта оқу құзыреті деңгейінің жоғары болуы – негізгі мектепте табысты оқудың кепілі. Сондықтан төртінші сынып оқушыларының оқу дағдыларының 4 тобы бағаланады. Бұл: -    басты ойды анықтау, қолданылу уақыты мен орны, -    қорытындыны тұжырымдау, -    жауапты негіздеу, -    ақпаратты салыстыру. Жобаны ІЕА оқу жетістігін бағалау жөніндегі халықаралық қауымдастық үйлестіреді. Штаб-квартирасы Амстердамда (Нидерланды) орналасқан. Аталған зерттеуде барлығы әлемнің 50 елінен 250 000 бастауыш  класс оқушылары қатысады. 4 сынып оқушылары Pirls халықаралық зерттеуіне қатысты (аппробация)]]>
]]>
admin Mon, 11 Nov 2019 16:33:25 +0600
PISA халықаралық зерттеуі http://semey-27.edu.kz/o-detskom-sade/main/404-pisa-halyaraly-zertteu.html http://semey-27.edu.kz/o-detskom-sade/main/404-pisa-halyaraly-zertteu.html Халықаралық зерттеуге 30 оқушысы қатысты.

]]>
Халықаралық зерттеуге 30 оқушысы қатысты.
]]>
admin Mon, 11 Nov 2019 11:29:38 +0600
УЧАСТИЕ В ИССЛЕДОВАНИИ PISA-2018 http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/170-uchastie-v-issledovanii-pisa-2018.html http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/170-uchastie-v-issledovanii-pisa-2018.html 23.04.2018 жылы №27 жалпы орта білім беретін мектепте PISA 2018 компьютерлік форматта Халықаралық зерттеу өтті. Бұл зерттеуге  15 жастағы 2002 жылы туылған оқушылар қатысты.Яғни 8,9,10,11 сынып оқушылары. Барлығы  біздің мектептен 33 оқушы  100 % қатысты. Халықаралық зерттеу өткізуге оқушылармен жыл көлемінде дайындық жұмыстары жүйелі түрде өткізіліп отырды. ]]> 23.04.2018 жылы №27 жалпы орта білім беретін мектепте PISA 2018 компьютерлік форматта Халықаралық зерттеу өтті. Бұл зерттеуге  15 жастағы 2002 жылы туылған оқушылар қатысты.Яғни 8,9,10,11 сынып оқушылары. Барлығы  біздің мектептен 33 оқушы  100 % қатысты. Халықаралық зерттеу өткізуге оқушылармен жыл көлемінде дайындық жұмыстары жүйелі түрде өткізіліп отырды.

 

 

       PISA (Programme for International Student Assessment) оценивает уровень образовательных достижений 15-летних обучающихся. Основные направления исследования математическая, читательская и естественнонаучная грамотность школьников. При этом в каждом цикле PISA акцент делается на одном из трех областей. Ключевым направлением оценки образовательных достижений в 2018 году является «Читательская грамотность» (приоритетная область оценки, которой отводится 2/3 тестовых заданий). Казахстан в PISA-2018 впервые приняло участие наряду с оценкой математической, естественно-научной и читательской грамотности в новом направлении «глобальные компетенции».
        Из нашей школы в исследовании PISA-2018 приняли участие 33 учащихся 2002 года рождения.
        Результаты тестов будут известны в 2019 году.

 

]]>
admin Tue, 24 Apr 2018 12:25:00 +0600
PISА-2018. Семинар http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/16-alaly-seminar.html http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/16-alaly-seminar.html PISА-2018 халықаралық зерттеуіне байланысты

өткізілген қалалық семинар

 

Бүгінгі таңда қазақстандық білім беру жүйесінің алдында білім сапасының бәсекелестігін арттыру, шынайы өмірлік кезеңдерге бейімделендіру мәселелері тұр, өйткені адам қоғамда түрлі өмірлік мәселелерге байланысты дұрыс шешімдер қабылдау үшін жоғары кәсіптілік пен интеллектуалдық әрекеттерді қажет ететін жағдайларда заман талабына сай өмір сүріп, қызмет етуде.

Осы орайда «Семей қалалық білім беру» ММ ұйымдастыруымен 2018 жылдың 16-сы ақпанында Назарбаев зияткерлік мектебінде семинар өткізілді. Семинардың негізгі мақсаты - PISA халықаралық зерттеуінің мән-мағынасын түсіндіру және оқушыларды алда болатын зерттеуге дайындау. Математикалық сауаттылық, оқу сауаттылығы, ғылыми жаратылыстану және жаһандық құзырлылық бағыттары бойынша жүргізілген семинар жұмысына мектеп мұғалімдері қатысып, он бес жастағы оқушылардың білім сапасын анықтау үшін дәйекті ақпарат алу мақсатында тәжірибе алмасты.  

Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау бойынша PISA Халықаралық бағдарламасы оқушылардың оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу машықтарын, нақты бір оқу пәндерімен тікелей байланысты емес мәселелерді шеше білу құзіреттіліктерін бағалауға бағытталған. Бұл зерттеу Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымымен (ЭЫДҰ) жүзеге асырылады. PISA зерттеуі 2000 жылы басталып, үш жылдық кезеңмен өткізіледі. Бұл қатысушы-елдерге оқушылардың білім жетістіктерінің нәтижелеріндегі қозғалысты, білім беру жүйесіндегі болып жатқан өзгерістерді бақылауға, жүргізілген реформалардың салдарын анықтауға мүмкіндік береді.

PISA халықаралық зерттеуі барлық білім беру ұйымдарындағы 15-жастағы оқушылардың оқу, математика, жаратылыстану, жаһандық құзыреттілік бағытындағы пәндерден білім жетістіктерін анықтауды мақсат етеді. Зерттеу оқушылардың қабілеттерін емес, ол оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу ептіліктерін бағалауға бағытталған.





 




]]>
 PISА-2018 халықаралық зерттеуіне байланысты

өткізілген қалалық семинар

 

Бүгінгі таңда қазақстандық білім беру жүйесінің алдында білім сапасының бәсекелестігін арттыру, шынайы өмірлік кезеңдерге бейімделендіру мәселелері тұр, өйткені адам қоғамда түрлі өмірлік мәселелерге байланысты дұрыс шешімдер қабылдау үшін жоғары кәсіптілік пен интеллектуалдық әрекеттерді қажет ететін жағдайларда заман талабына сай өмір сүріп, қызмет етуде.

Осы орайда «Семей қалалық білім беру» ММ ұйымдастыруымен 2018 жылдың 16-сы ақпанында Назарбаев зияткерлік мектебінде семинар өткізілді. Семинардың негізгі мақсаты - PISA халықаралық зерттеуінің мән-мағынасын түсіндіру және оқушыларды алда болатын зерттеуге дайындау. Математикалық сауаттылық, оқу сауаттылығы, ғылыми жаратылыстану және жаһандық құзырлылық бағыттары бойынша жүргізілген семинар жұмысына мектеп мұғалімдері қатысып, он бес жастағы оқушылардың білім сапасын анықтау үшін дәйекті ақпарат алу мақсатында тәжірибе алмасты.  

Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау бойынша PISA Халықаралық бағдарламасы оқушылардың оқу барысында алған білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу машықтарын, нақты бір оқу пәндерімен тікелей байланысты емес мәселелерді шеше білу құзіреттіліктерін бағалауға бағытталған. Бұл зерттеу Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымымен (ЭЫДҰ) жүзеге асырылады. PISA зерттеуі 2000 жылы басталып, үш жылдық кезеңмен өткізіледі. Бұл қатысушы-елдерге оқушылардың білім жетістіктерінің нәтижелеріндегі қозғалысты, білім беру жүйесіндегі болып жатқан өзгерістерді бақылауға, жүргізілген реформалардың салдарын анықтауға мүмкіндік береді.

PISA халықаралық зерттеуі барлық білім беру ұйымдарындағы 15-жастағы оқушылардың оқу, математика, жаратылыстану, жаһандық құзыреттілік бағытындағы пәндерден білім жетістіктерін анықтауды мақсат етеді. Зерттеу оқушылардың қабілеттерін емес, ол оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу ептіліктерін бағалауға бағытталған.




 


 

 

 

 

 

]]>
admin Fri, 16 Feb 2018 06:12:23 +0600
PISA-2018 халықаралық зерттеуіне дайындық http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/11-pisa-2018-halyaraly-zertteune-dayyndy.html http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/11-pisa-2018-halyaraly-zertteune-dayyndy.html

PISA-2018 халықаралық зерттеуіне  

қатысуға байланысты жүргізіліп жатқан жұмыстар бойынша 

МӘЛІМЕТ

12 ақпан 2018 жыл


Жүргізілген зерттеу нәтижесінде мектеп оқушылары мынадай көрсеткіштерді көрсетіп отыр:

Математикалық сауаттылықты, оқу сауаттылығын, ғылыми жаратылыстану сауаттылығын және мәселелерді шешудегі ептіліктерді тексеруде нақты тапсырмалар алынды.

Әр тапсырманың мәтіні бар, онда жеке сұрақтар қарастырылады, сонымен қатар қиындығы әртүрлі 1-6 сұрақ берілді. 

Тапсырманы орындау нәтижесі бойынша оқушының қойылған мәселені әр пәндерден алған білімін қолдана отырып, шешу қабілеті де бағаланды.

Жалпы халықаралық моиторинг барысында тапсырмалар мына бағытта берілді:

- математикалық сауаттылықтан барлығы 17 сұрақ,

- оқу сауаттлығынан барлығы 16 сұрақ,

- жаратылыстанудан барлығы 17 сұрақ.

]]>
PISA-2018 халықаралық зерттеуіне  

қатысуға байланысты жүргізіліп жатқан жұмыстар бойынша 

МӘЛІМЕТ

12 ақпан 2018 жыл

 

Жүргізілген зерттеу нәтижесінде мектеп оқушылары мынадай көрсеткіштерді көрсетіп отыр:

Математикалық сауаттылықты, оқу сауаттылығын, ғылыми жаратылыстану сауаттылығын және мәселелерді шешудегі ептіліктерді тексеруде нақты тапсырмалар алынды.

Әр тапсырманың мәтіні бар, онда жеке сұрақтар қарастырылады, сонымен қатар қиындығы әртүрлі 1-6 сұрақ берілді. 

Тапсырманы орындау нәтижесі бойынша оқушының қойылған мәселені әр пәндерден алған білімін қолдана отырып, шешу қабілеті де бағаланды.

Жалпы халықаралық моиторинг барысында тапсырмалар мына бағытта берілді:

- математикалық сауаттылықтан барлығы 17 сұрақ,

- оқу сауаттлығынан барлығы 16 сұрақ,

- жаратылыстанудан барлығы 17 сұрақ.

Ақпан айында өткізілген зерттеуге мектеп оқушыларының 29-ы оқушы (барлық 15 жастағы оқушылардың 87,8 пайызы) қатысты.

Жүргізілген тестілеу қорытындысының диагностикалық сараптамасы:

 


 


 

 

PISA Халықаралық зерттеуін ұйымдастыру және өткізу бойынша жоспарланып орындалған іс-шаралар:

-        зерттеуге қатысатын оқушылар контингенті туралы статистикалық мәлімет жинақталды;

-        оқушылар мен олардың ата-аналары арасында түсіндіру, насихаттау жұмыстары жүргізілді;

-        оқу жоспарындағы вариативті сағаттар оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мен дамытуға бөлінді («Математика және логика», «Мәтін және грамматика», «Сөз мәдениетінің негіздері», «Стандартты емес есептерді шығару», «Математикалық практикум», «Қазақстан жерінің географиялық зерттелу тарихы», «Методика решения задач по химии», «Основы интегрального исчисления» атты таңдау курстары жүргізіледі.

PISA зерттеуінің үлгі тапсырмалары негізінде байқау тестілеу жүргізілуде. Жұмыс барысында қол жеткізген жетістіктер мен кездескен қиындықтар әдістемелік бірлестіктердің отырыстарында талқыланады.

 

]]>
admin Mon, 12 Feb 2018 04:13:50 +0600
СБОРНИКИ ЗАДАНИЙ ПИЗА http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/86-sborniki-zadaniy-piza.html http://semey-27.edu.kz/ou-ders/halyaraly-zertteuler/86-sborniki-zadaniy-piza.html

ОБЩЕСТВОЗНАНИЕ 

 

 МАТЕМАТИКА

 

]]>

ОБЩЕСТВОЗНАНИЕ 

 

 МАТЕМАТИКА

 

]]>
admin Wed, 03 Jan 2018 07:24:00 +0600