Математика пәнінің мұғалімі лауазымына 2 бос орынға конкурс жариялайды » "№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ, Семей қаласы, Абай облысы.
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7222) 32-77-71
Директордың орынбасарлары:
+7 (7222) 32-93-57
Нашар көрушілер
нұсқасы
» Математика пәнінің мұғалімі лауазымына 2 бос орынға конкурс жариялайды

14
август
2023

Математика пәнінің мұғалімі лауазымына 2 бос орынға конкурс жариялайды

 Хабарландыру

Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы білім бөлімінің «№27 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 14.08.2023 - 22.08.2023ж аралығында орыс сыныптарындағы математика пәнінің мұғалімі лауазымына 2 бос орынға конкурс жариялайды. 

23.08.2023ж сағат 11:00де математика пәнінің мұғалімі лауазымына үміткерлердің құжаттарын қарау бойынша конкурстық комиссия отырысы өтеді. 

Өтетін орны: Абай облысы, Семей қаласы, Әуезов даңғылы 17.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2023 жылдың 14 тамыздан 2023 жылдың 22 тамызға дейін.

Абай облысы, Семей қаласы Әуезов даңғылы 17  мекенжайы бойынша конкурстық іріктеуге қатысу үшін қағаз форматта құжаттар қабылдау бөлімінде қабылданады. мектеп поштасына электронды форматта semey_sosh27@mail.ru

Жұмыс тәртібі: дүйсенбіден жұмаға дейін (қоса алғанда), белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 09.00-ден 17.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.


                                                                                              Мектеп әкімшілігі















Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы білім бөлімінің «№27 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Абай облысы, Семей қаласы, Әуезов даңғылы 17, т. 32-77-71электрондық адрес: semey_sosh27@mail.ru

Мемлекеттік білім беру ұйымының орыс сыныптарындағы математика пәні мұғалімі негізгі  ваканттық қызметке орыс тілінде оқытатын 2 ваканттық орынға, лауазымдық жалақысы педагогикалық өтілі мен біліктілік санатына байланысты есептеледі. 

Математика пәні мұғалімнің негізгі функционалдық міндеттері:

- мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасы негізінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады; 

- білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;

- білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады. Қысқа мерзімді жоспарлар, бөлім бойынша жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын жасайды;

- электрондық журналдарды толтырады;;

- білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді

- оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарын және кестеге сай оқу процесінің  толық көлемде жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді;

- әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;;

- білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;

- ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады, ата-аналарға кеңес береді;

-кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады. Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін орындайды;

- білім беру процесі кезінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді; 

- ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;

- жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік және еңбекті қорғау талаптарын орындайды;

- білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді;

- тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;

- білім беру процесінің барлық субъектілерінің, оның ішінде балалар отбасының қатысуымен ұйымда "құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын енгізеді;

- білім алушылар, тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаларын бойына сіңіреді;

Математика пәні мұғалімнің мұғалімінің біліктілігіне қойылатын талаптар:

- тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім;

- біліктіліктің жоғары және орта деңгейінің болуы (мүмкіндігінше);;

- педагогикалық жұмыс өтілінің болуы (мүмкіндгінше).

- және (немесе) "педагог-модератор", "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" кәсіби құзыреттіліктерінің бірі болуы тиіс.

Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

1)педагог (жас мамандар үшін):

 білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі тиіс;

білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысуы;

білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыруы, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеруі, цифрлық білім беру ресурстарын қолдануы;

"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сондай-ақ:

 оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтауы, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушыларының болуы;

2)педагог-модератор:

"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы,  сондай-ақ:

 ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеруі керек;

тәлімгерлікті жүзеге асыруы және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы айқындауы керек;

аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтауы, аудан/қала деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары болу керек; 

3)педагог-сарапшы:

"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы, сондай-ақ:

Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеруі;

білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуі;

тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан мен қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын сындарлы айқындауы;

облыстық/республикалық маңызы бар қалалар мен астанада, республикалық деңгейде тәжірибесін жинақтауы (республикалық ведомствоға бағынышты ұйымдар үшін);

облыстық/республикалық маңызы бар қалалар мен  астана, республикалық  деңгейдегі олимпиадаларда, конкурстарда, жарыстарда қатысушыларының болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін); педагог-шебер:

4) педагог-зерттеуші: педагог-шебер:

       "педагог-зерттеуші", «педагог-шебер» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

облыстық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, басылып шығарылған оқулықтарының, оқу-әдістемелік құралдарының авторы (автормен бірлескен) болуы;

ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуі;

тәлімгерлікті жүзеге асыруы және облыс деңгейіндегі кәсіби қоғамдастық желілерді дамытуды жоспарлауы;

республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болуы немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын дайындауы керек.

Мұғалім білуі керек:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерін;

оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесін;

педагогика мен психологияны;

пәнді оқыту әдістемесін, Тәрбие жұмысын, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;

оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды;

құқық негіздері және еңбекті, экономика негіздерін;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғауды, өртке қарсы қорғау жөніндегі ережелерді, санитарлық ережелер мен нормаларды білуі тиіс.

Құжаттар тізімі:

1) нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш (нысан қоса беріледі);

2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса);

4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері; ;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ТБЖ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы (нысан қоса беріледі).


Мемлекеттік білім беру

ұйымдарының бірінші

басшылары мен

педагогтерін лауазымға

тағайындау,

лауазымнан босату

қағидаларына

5-қосымша



Нысан


___________________________

конкурс жариялаған мемлекеттік

орган

  ___________________________________________________________________________
 кандидаттың Т.Ә.А. (болған жағдайда), ЖСН _______________________________________________________________________
 (лауазымы, жұмыс орны)
 ___________________________________________________________________________
 ____________________________________________________________________________
 Нақты тұратын жері, тіркелген мекенжайы, байланыс телефондары. 

Өтініш

Мені _________________________________ бос лауазымына/уақытша      (білім беру ұйымының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала/ауыл)   бос лауазымына (керегінің астын сызу керек) орналасуға арналған конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

Қазіргі уақытта ______________________________________________ жұмыс жасаймын.

      (лауазымы, білім беру ұйымының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала/ауыл)

      Тестілеуді тапсыру тілі: қазақ/орыс

      керегінің астын сызу керек

      Конкурс қағидаларымен таныстым:

      Білімі: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім, техникалық және кәсіптік білім

Оқу орнының атауы

Оқу кезеңі

Диплом бойынша мамандық




Біліктілік санатының бар болуы (бар болса берілген (расталған) күні):
 ____________________________________________________________________
 
Жұмыс өтілі:

Жалпы

Педагогикалық

Мемлекеттік қызмет өтілі

Мамандық бойынша (кәсіпкерлік субъектілерінің мамандары үшін)

Осы білім беру ұйымында, оның ішінде атқаратын лауазымында






Келесі жұмыс нәтижелерін негізге аламын: ____ _

 Наградалары, атағы, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса) ____________________________________________________________________________________

      Мен дербес деректерді өңдеу мақсаттарына сәйкес келетін кез келген заңды тәсілдермен менің дербес деректерімді мерзімсіз өңдеуге (фото, бейне және бейне көрсетілімдерді, оның ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе осындай құралдарды пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде пайдалану үшін) келісемін.

      Тестілеу өтетін ғимаратта тыйым салынған заттардың бірін пайдаланғаны үшін жауапкершілік туралы, тиісті акт жасалып, шығарылатыны туралы ескертілді.

      Тыйым салынған зат табылған жағдайда бір жыл мерзімге тестілеуден өту құқығынан айырылатыным туралы ескертілді.

      Ұлттық біліктілік тестілеуін өткізу кезінде, сондай-ақ бейне жазбаны қарау кезінде қағидаларды бұзу фактілері анықталған жағдайда, тапсыру мерзіміне қарамастан акт жасалатыны және нәтижелердің күші жойылатыны ескертілді.

      Тыйым салынған заттар:

      - ұялы байланыс құралдары (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), iPhone (Айфон), SmartPhone (Смартфон), Смартсағаттар);

      - ноутбуктер, плейерлер, модемдер (мобильді роутерлер);

      - радио-электрондық байланыстың кез келген түрлері (Wi-Fi (Вай-фай), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи); 5G (5 Джи);

      - сымды және сымсыз құлаққаптар және басқалары;

      - шпаргалкалар мен оқу-әдістемелік әдебиеттер;

      - калькуляторлар мен түзету сұйықтығы.

      Келісемін ________________________________________________

      (Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)

      Тестілеуді және конкурс өткізу қағидаларымен таныстым.

      20___жылғы "____" ______________ ____________________

      /қолы /


          Кандидат болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

Осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.

Кандидаттардың құжаттарының біліктілік талаптарына сәйкестігін қарау нәтижелері бойынша конкурстық комиссия осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес бағалау парағында көрсетілген балдарды есептеуді жүзеге асырады.

Мемлекеттік білім беру

ұйымдарының бірінші

басшылары мен педагогтерін

лауазымға тағайындау,

лауазымнан босату

қағидаларына

11-қосымша

        Нысан



Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың бағалау парағы ____________________________________________________________ 

(Т.Ә.А. (болған жағдайда))




 №

Өлшемшарттар

Растайтын құжат

Балл саны
 (1-ден 20-ға дейін)

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы диплом

Техникалық және кәсіптік = 1
 Жоғары күндізгі = 5
 жоғары сырттай / қашықтықтан оқыту = 2
 жоғары білім туралы үздік диплом = 7

2.

Ғылыми / академиялық дәрежесі

Білімі туралы диплом

Магистр немесе жоғары білімі бар маман = 5
 PHD-докторы = 10
 Ғылым докторы = 10
 Ғылым кандидаты = 10


Ұлттық біліктілік тестілеуі

Сертификат

"Педагог" біліктілік санатымен
 Мазмұны бойынша:
 50-ден 60-қа дейін = 0 балл
 60-тан 70-ке дейін = 2 балл
 70-тен 80-ге дейін = 5 балл
 80-нен 90-ға дейін = 6 балл
 Әдістеме және педагогика бойынша:
 30-дан 40-қа дейін = 0 балл
 40-тан 50-ге дейін = 1 балл
 50-ден 60-қа дейін = 2 балл
 60-тан 70-ке дейін = 3 балл
 "Педагог-модератор" біліктілік санатымен
 Мазмұны бойынша:
 50-ден 60 балға дейін = 0 балл
 60-тан 70 балға дейін = 3 балл
 70-тен 80 балға дейін=6 балл
 80-ден 90 балға дейін=7 балл
 Әдістеме және педагогика бойынша:
 30-дан 40 балға дейін=0 балл
 40-тан 50 балға дейін=2 балл
 50-ден 60 балға дейін=3 балл
 60-тан 70 балға дейін=4 балл
 "Педагог-сарапшы" біліктілік санатымен
 Мазмұны бойынша:
 50-ден 60 балға дейін=0 балл
 60-тан 70 балға дейін=4 балл
 70-тен 80 балға дейін=7 балл
 80-нен 90 балға дейін=8 балл
 Әдістеме және педагогика бойынша:
 30-дан 40 балға дейін=0 балл
 40-тан 50 балға дейін=3 балл
 50-ден 60 балға дейін=4 балл
 60-тан 70 балға дейін=5 балл
 "Педагог-зерттеуші" біліктілік санатымен
 Мазмұны бойынша:
 50-ден 60 балға дейін=0 балл
 60-тан 70 балға дейін- 5 балл
 70-тен 80 балға дейін=8 балл
 80-нен 90 балға дейін=9 балл
 Әдістеме және педагогика бойынша:
 30-дан 40 балға дейін=0 балл
 40 - тан 50 балға дейін=4 балл
 50-ден 60 балға дейін=5 балл
 60-тан 70 балға дейін=6 балл
 "Педагог-шебер" біліктілік санатымен - 10 балл

3.

Біліктілігі/Санаты.

Куәлік, өзге де құжат

2 санат-1 балл
 1 санат -2 балл
 Жоғары санатты-3 балл
 Педагог-модератор-3 балл
 Педагог-сарапшы = 5 балл
 Педагог- зерттеуші = 7 балл
 Педагог-шебер = 10 балл

4.

Педагогикалық қызмет өтілі

еңбек кітапшасы / еңбек қызметін алмастыратын құжат

1 жылдан 3 жылға дейін = 1
 3 жылдан 5 жылға дейін = 1,5
 5 жылдан 10 жылға дейін = 2
 10 жылдан және одан артық = 3

5.

Әкімшілік және әдістемелік қызмет тәжірибесі

еңбек кітапшасы / еңбек қызметін алмастыратын құжат

әдіскер= 1 балл
 директор орынбасары= 3 балл
 директор = 5 балл

6.

Жұмысқа алғаш кіріскен педагогтар үшін

Білім туралы дипломға қосымша

Педагогикалық/кәсіптік практика нәтижелері
 "өте жақсы" = 1 балл
 "жақсы" = 0,5 балл

7.

Алдыңғы жұмыс орнынан ұсыныс хат (еңбек қызметін жүзеге асыру кезінде)

Хат

Оң ұсыныс хаттың болуы = 3 балл
 Ұсыныс хат болмаған жағдайда – минус 3 балл
 Теріс ұсыныс хаттың болуы = минус 5 балл

8.

Кәсіби жетістіктердің көрсеткіштері

- білім алушылардың дипломдары, олимпиадалар мен конкурстар жеңімпаздарының грамоталары, ғылыми жобалары;
 - мұғалімдер мен олимпиадалар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары;
 - мемлекеттік награда

олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері-0,5 балл
 ғылыми жобалар-1 балл
 олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері-3 балл
 "Үздік педагог" конкурсының қатысушысы-1 балл
 "Үздік педагог" конкурсының жүлдегері – 5 балл
 медаль "Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы" - 10

9.

Әдістемелік қызмет

- авторлық жұмыстар және жарияланымдар

ҚР БҒМ тізбесіне енгізілген оқулықтардың және (немесе) ОӘК авторы немесе тең авторы – 5 балл
 РОӘК – 2 тізбесіне енгізілген оқулықтардың және (немесе) ОӘК авторы немесе тең авторы
 БҒССҚЕК, Scopus – 3 тізбесіне енгізілген ғылыми-зерттеу қызметі бойынша жарияланымның болуы

10

Қоғамдық-педагогикалық қызмет

- көшбасшылық
 - көптілділікті жүзеге асыру

тәлімгер-0,5 балл
 ӘБ жетекшілігі -1 балл
 кәсіби-педагогикалық қауымдастық көшбасшысы – 1 балл
 2 тілде оқыту, орыс/қазақ – 2 балл
 Шетел/орыс, шетел/қазақ – 3 балл
 3 тілде оқыту (қазақ, орыс, шетел) – 5 балл

11

Курстық дайындық

- пәндік дайындық сертификаттары;
 - цифрлық сауаттылық сертификаты,
 ҚАЗТЕСТ,
 IELTS;
 TOEFL;
 DELF;
 Goethe Zertifikat, "Python-да бағдарламалау негіздері", "Microsoft-пен жұмыс істеуді оқыту" бағдарламалары бойынша оқыту

НЗМ ПШО, "Өрлеу" курстары
 – 0,5 балл
 курстар - 0,5 балл (әрқайсысы жеке)

Барлығы:

Максималды балл – 83