Повторный конкурс на место учителя математики с русским языком обучения » "№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ, Семей қаласы, Абай облысы.
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7222) 32-77-71
Директордың орынбасарлары:
+7 (7222) 32-93-57
Нашар көрушілер
нұсқасы
» Повторный конкурс на место учителя математики с русским языком обучения

24
август
2023

Повторный конкурс на место учителя математики с русским языком обучения

                                                   Хабарландыру

Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы білім бөлімінің «№27 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 23.08.2023 - 30.08.2023ж аралығында орыс сыныптарындағы математика пәнінің мұғалімі лауазымына 1 бос орынға конкурс жариялайды. 

31.08.2023ж сағат 10:00де математика пәнінің мұғалімі лауазымына үміткерлердің құжаттарын қарау бойынша конкурстық комиссия отырысы өтеді. 

Өтетін орны: Абай облысы, Семей қаласы, Әуезов даңғылы 17.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 2023 жылдың 23 тамыздан 2023 жылдың 30 тамызға дейін.

Абай облысы, Семей қаласы Әуезов даңғылы 17  мекенжайы бойынша конкурстық іріктеуге қатысу үшін қағаз форматта құжаттар қабылдау бөлімінде қабылданады. мектеп поштасына электронды форматта semey_sosh27@mail.ru

Жұмыс тәртібі: дүйсенбіден жұмаға дейін (қоса алғанда), белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 09.00-ден 17.00-ге дейін. Түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.


                                                                                              Мектеп әкімшілігі















Абай облысы білім басқармасы Семей қаласы білім бөлімінің «№27 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Абай облысы, Семей қаласы, Әуезов даңғылы 17, т. 32-77-71электрондық адрес: semey_sosh27@mail.ru

Мемлекеттік білім беру ұйымының орыс сыныптарындағы математика пәні мұғалімі негізгі  ваканттық қызметке орыс тілінде оқытатын 1 ваканттық орынға, лауазымдық жалақысы педагогикалық өтілі мен біліктілік санатына байланысты есептеледі. 

Математика пәні мұғалімнің негізгі функционалдық міндеттері:

- мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасы негізінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады; 

- білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;

- білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады. Қысқа мерзімді жоспарлар, бөлім бойынша жиынтық бағалау және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын жасайды;

- электрондық журналдарды толтырады;;

- білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді

- оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарын және кестеге сай оқу процесінің  толық көлемде жүзеге асырылуын қамтамасыз етеді;

- әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;;

- білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;

- ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады, ата-аналарға кеңес береді;

-кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады. Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін орындайды;

- білім беру процесі кезінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді; 

- ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;

- жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік және еңбекті қорғау талаптарын орындайды;

- білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді;

- тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;

- білім беру процесінің барлық субъектілерінің, оның ішінде балалар отбасының қатысуымен ұйымда "құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын енгізеді;

- білім алушылар, тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаларын бойына сіңіреді;

Математика пәні мұғалімнің мұғалімінің біліктілігіне қойылатын талаптар:

- тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім;

- біліктіліктің жоғары және орта деңгейінің болуы (мүмкіндігінше);;

- педагогикалық жұмыс өтілінің болуы (мүмкіндгінше).

- және (немесе) "педагог-модератор", "педагог-сарапшы", "педагог-зерттеуші", "педагог-шебер" кәсіби құзыреттіліктерінің бірі болуы тиіс.

Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

1)педагог (жас мамандар үшін):

 білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлай және ұйымдастыра білуі тиіс;

білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысуы;

білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыруы, кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеруі, цифрлық білім беру ресурстарын қолдануы;

"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сондай-ақ:

 оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтауы, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушыларының болуы;

2)педагог-модератор:

"педагог-модератор" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы,  сондай-ақ:

 ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын меңгеруі керек;

тәлімгерлікті жүзеге асыруы және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы айқындауы керек;

аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтауы, аудан/қала деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары болу керек; 

3)педагог-сарапшы:

"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы, сондай-ақ:

Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеруі;

білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуі;

тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан мен қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын сындарлы айқындауы;

облыстық/республикалық маңызы бар қалалар мен астанада, республикалық деңгейде тәжірибесін жинақтауы (республикалық ведомствоға бағынышты ұйымдар үшін);

облыстық/республикалық маңызы бар қалалар мен  астана, республикалық  деңгейдегі олимпиадаларда, конкурстарда, жарыстарда қатысушыларының болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін); педагог-шебер:

4) педагог-зерттеуші: педагог-шебер:

       "педагог-зерттеуші", «педагог-шебер» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

облыстық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, басылып шығарылған оқулықтарының, оқу-әдістемелік құралдарының авторы (автормен бірлескен) болуы;

ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуі;

тәлімгерлікті жүзеге асыруы және облыс деңгейіндегі кәсіби қоғамдастық желілерді дамытуды жоспарлауы;

республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болуы немесе республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушыларын дайындауы керек.

Мұғалім білуі керек:

Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерін;

оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесін;

педагогика мен психологияны;

пәнді оқыту әдістемесін, Тәрбие жұмысын, Оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;

оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды;

құқық негіздері және еңбекті, экономика негіздерін;

еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғауды, өртке қарсы қорғау жөніндегі ережелерді, санитарлық ережелер мен нормаларды білуі тиіс.

Құжаттар тізімі:

1) нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш (нысан қоса беріледі);

2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса);

4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері; ;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ТБЖ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы (нысан қоса беріледі).


Мемлекеттік білім беру

ұйымдарының бірінші

басшылары мен

педагогтерін лауазымға

тағайындау,

лауазымнан босату

қағидаларына

5-қосымша



Нысан


___________________________

конкурс жариялаған мемлекеттік

орган

  ___________________________________________________________________________
 кандидаттың Т.Ә.А. (болған жағдайда), ЖСН _______________________________________________________________________
 (лауазымы, жұмыс орны)
 ___________________________________________________________________________
 ____________________________________________________________________________
 Нақты тұратын жері, тіркелген мекенжайы, байланыс телефондары. 

Өтініш

Мені _________________________________ бос лауазымына/уақытша      (білім беру ұйымының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала/ауыл)   бос лауазымына (керегінің астын сызу керек) орналасуға арналған конкурсқа қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

Қазіргі уақытта ______________________________________________ жұмыс жасаймын.

      (лауазымы, білім беру ұйымының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала/ауыл)

      Тестілеуді тапсыру тілі: қазақ/орыс

      керегінің астын сызу керек

      Конкурс қағидаларымен таныстым:

      Білімі: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім, техникалық және кәсіптік білім

Оқу орнының атауы

Оқу кезеңі

Диплом бойынша мамандық




Біліктілік санатының бар болуы (бар болса берілген (расталған) күні):
 ____________________________________________________________________
 
Жұмыс өтілі:

Жалпы

Педагогикалық

Мемлекеттік қызмет өтілі

Мамандық бойынша (кәсіпкерлік субъектілерінің мамандары үшін)

Осы білім беру ұйымында, оның ішінде атқаратын лауазымында






Келесі жұмыс нәтижелерін негізге аламын: ____ _

 Наградалары, атағы, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса) ____________________________________________________________________________________

      Мен дербес деректерді өңдеу мақсаттарына сәйкес келетін кез келген заңды тәсілдермен менің дербес деректерімді мерзімсіз өңдеуге (фото, бейне және бейне көрсетілімдерді, оның ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе осындай құралдарды пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде пайдалану үшін) келісемін.

      Тестілеу өтетін ғимаратта тыйым салынған заттардың бірін пайдаланғаны үшін жауапкершілік туралы, тиісті акт жасалып, шығарылатыны туралы ескертілді.

      Тыйым салынған зат табылған жағдайда бір жыл мерзімге тестілеуден өту құқығынан айырылатыным туралы ескертілді.

      Ұлттық біліктілік тестілеуін өткізу кезінде, сондай-ақ бейне жазбаны қарау кезінде қағидаларды бұзу фактілері анықталған жағдайда, тапсыру мерзіміне қарамастан акт жасалатыны және нәтижелердің күші жойылатыны ескертілді.

      Тыйым салынған заттар:

      - ұялы байланыс құралдары (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), iPhone (Айфон), SmartPhone (Смартфон), Смартсағаттар);

      - ноутбуктер, плейерлер, модемдер (мобильді роутерлер);

      - радио-электрондық байланыстың кез келген түрлері (Wi-Fi (Вай-фай), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи); 5G (5 Джи);

      - сымды және сымсыз құлаққаптар және басқалары;

      - шпаргалкалар мен оқу-әдістемелік әдебиеттер;

      - калькуляторлар мен түзету сұйықтығы.

      Келісемін ________________________________________________

      (Т.А.Ә. (болған жағдайда)) (қолы)

      Тестілеуді және конкурс өткізу қағидаларымен таныстым.

      20___жылғы "____" ______________ ____________________

      /қолы /


          Кандидат болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік Жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар) ұсынады.

Осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.

Кандидаттардың құжаттарының біліктілік талаптарына сәйкестігін қарау нәтижелері бойынша конкурстық комиссия осы Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес бағалау парағында көрсетілген балдарды есептеуді жүзеге асырады.

Мемлекеттік білім беру

ұйымдарының бірінші

басшылары мен педагогтерін

лауазымға тағайындау,

лауазымнан босату

қағидаларына

11-қосымша

        Нысан



Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың бағалау парағы ____________________________________________________________ 

(Т.Ә.А. (болған жағдайда))




 №

Өлшемшарттар

Растайтын құжат

Балл саны
 (1-ден 20-ға дейін)

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы диплом

Техникалық және кәсіптік = 1
 Жоғары күндізгі = 5
 жоғары сырттай / қашықтықтан оқыту = 2
 жоғары білім туралы үздік диплом = 7

2.

Ғылыми / академиялық дәрежесі

Білімі туралы диплом

Магистр немесе жоғары білімі бар маман = 5
 PHD-докторы = 10
 Ғылым докторы = 10
 Ғылым кандидаты = 10


Ұлттық біліктілік тестілеуі

Сертификат

"Педагог" біліктілік санатымен
 Мазмұны бойынша:
 50-ден 60-қа дейін = 0 балл
 60-тан 70-ке дейін = 2 балл
 70-тен 80-ге дейін = 5 балл
 80-нен 90-ға дейін = 6 балл
 Әдістеме және педагогика бойынша:
 30-дан 40-қа дейін = 0 балл
 40-тан 50-ге дейін = 1 балл
 50-ден 60-қа дейін = 2 балл
 60-тан 70-ке дейін = 3 балл
 "Педагог-модератор" біліктілік санатымен
 Мазмұны бойынша:
 50-ден 60 балға дейін = 0 балл
 60-тан 70 балға дейін = 3 балл
 70-тен 80 балға дейін=6 балл
 80-ден 90 балға дейін=7 балл
 Әдістеме және педагогика бойынша:
 30-дан 40 балға дейін=0 балл
 40-тан 50 балға дейін=2 балл
 50-ден 60 балға дейін=3 балл
 60-тан 70 балға дейін=4 балл
 "Педагог-сарапшы" біліктілік санатымен
 Мазмұны бойынша:
 50-ден 60 балға дейін=0 балл
 60-тан 70 балға дейін=4 балл
 70-тен 80 балға дейін=7 балл
 80-нен 90 балға дейін=8 балл
 Әдістеме және педагогика бойынша:
 30-дан 40 балға дейін=0 балл
 40-тан 50 балға дейін=3 балл
 50-ден 60 балға дейін=4 балл
 60-тан 70 балға дейін=5 балл
 "Педагог-зерттеуші" біліктілік санатымен
 Мазмұны бойынша:
 50-ден 60 балға дейін=0 балл
 60-тан 70 балға дейін- 5 балл
 70-тен 80 балға дейін=8 балл
 80-нен 90 балға дейін=9 балл
 Әдістеме және педагогика бойынша:
 30-дан 40 балға дейін=0 балл
 40 - тан 50 балға дейін=4 балл
 50-ден 60 балға дейін=5 балл
 60-тан 70 балға дейін=6 балл
 "Педагог-шебер" біліктілік санатымен - 10 балл

3.

Біліктілігі/Санаты.

Куәлік, өзге де құжат

2 санат-1 балл
 1 санат -2 балл
 Жоғары санатты-3 балл
 Педагог-модератор-3 балл
 Педагог-сарапшы = 5 балл
 Педагог- зерттеуші = 7 балл
 Педагог-шебер = 10 балл

4.

Педагогикалық қызмет өтілі

еңбек кітапшасы / еңбек қызметін алмастыратын құжат

1 жылдан 3 жылға дейін = 1
 3 жылдан 5 жылға дейін = 1,5
 5 жылдан 10 жылға дейін = 2
 10 жылдан және одан артық = 3

5.

Әкімшілік және әдістемелік қызмет тәжірибесі

еңбек кітапшасы / еңбек қызметін алмастыратын құжат

әдіскер= 1 балл
 директор орынбасары= 3 балл
 директор = 5 балл

6.

Жұмысқа алғаш кіріскен педагогтар үшін

Білім туралы дипломға қосымша

Педагогикалық/кәсіптік практика нәтижелері
 "өте жақсы" = 1 балл
 "жақсы" = 0,5 балл

7.

Алдыңғы жұмыс орнынан ұсыныс хат (еңбек қызметін жүзеге асыру кезінде)

Хат

Оң ұсыныс хаттың болуы = 3 балл
 Ұсыныс хат болмаған жағдайда – минус 3 балл
 Теріс ұсыныс хаттың болуы = минус 5 балл

8.

Кәсіби жетістіктердің көрсеткіштері

- білім алушылардың дипломдары, олимпиадалар мен конкурстар жеңімпаздарының грамоталары, ғылыми жобалары;
 - мұғалімдер мен олимпиадалар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары;
 - мемлекеттік награда

олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері-0,5 балл
 ғылыми жобалар-1 балл
 олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері-3 балл
 "Үздік педагог" конкурсының қатысушысы-1 балл
 "Үздік педагог" конкурсының жүлдегері – 5 балл
 медаль "Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы" - 10

9.

Әдістемелік қызмет

- авторлық жұмыстар және жарияланымдар

ҚР БҒМ тізбесіне енгізілген оқулықтардың және (немесе) ОӘК авторы немесе тең авторы – 5 балл
 РОӘК – 2 тізбесіне енгізілген оқулықтардың және (немесе) ОӘК авторы немесе тең авторы
 БҒССҚЕК, Scopus – 3 тізбесіне енгізілген ғылыми-зерттеу қызметі бойынша жарияланымның болуы

10

Қоғамдық-педагогикалық қызмет

- көшбасшылық
 - көптілділікті жүзеге асыру

тәлімгер-0,5 балл
 ӘБ жетекшілігі -1 балл
 кәсіби-педагогикалық қауымдастық көшбасшысы – 1 балл
 2 тілде оқыту, орыс/қазақ – 2 балл
 Шетел/орыс, шетел/қазақ – 3 балл
 3 тілде оқыту (қазақ, орыс, шетел) – 5 балл

11

Курстық дайындық

- пәндік дайындық сертификаттары;
 - цифрлық сауаттылық сертификаты,
 ҚАЗТЕСТ,
 IELTS;
 TOEFL;
 DELF;
 Goethe Zertifikat, "Python-да бағдарламалау негіздері", "Microsoft-пен жұмыс істеуді оқыту" бағдарламалары бойынша оқыту

НЗМ ПШО, "Өрлеу" курстары
 – 0,5 балл
 курстар - 0,5 балл (әрқайсысы жеке)

Барлығы:

Максималды балл – 83















Объявление 

С 23.08.2023г по 30.08.2023г в КГУ «СОШ№27»   будет проходить конкурс на вакантное место учителя математики с русским языком обучения на 1 вакантое место. (основное место).

31.08.2023г в 10:00 часов состоится заседание конкурсной комиссии для рассмотрения документов кандидатов  и выбора на должность учителя математики с русским языком обучения. 

Место проведения: область Абай, г.Семей, проспект Ауезова 17.


Срок приема документов: с 23 августа   2023 года по  30  августа 2023 года.

Документы на участие в конкурсном отборе принимаются в бумажном формате по адресу область Абай, г. Семей, проспект Ауезова 17 приемная. 

В электронном формате на почту школы semey_sosh27@mail.ru


Режим работы: с понедельника по пятницу включительно, в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 до 17.00. Обеденный перерыв с 13.00 до 14.00.

















Коммунальное государственное учреждение «Средняя общеобразовательная школа №27» отдела образования города Семей управления образования области Абай.


Область Абай , г.Семей, проспект Ауезова 17. Тел:32-77-71

semey_sosh27@mail.ru


Объявляет конкурс на основное занятие вакантной должности педагога государственной организации образования по специальности учителя математики с русским языком обучения, на 1 вакантное место с должностным окладом в зависимости от педагогического стажа и квалификационной категории. 

Основные функциональные обязанности учителя математики

- осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с Государственными общеобязательными стандартами образования и на основании концепции "Образование, основанное на ценностях";

- способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся;

- использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся. Составляет краткосрочные планы, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;

- заполняет электронные журналы;

- обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного Государственным общеобязательными стандартам образования;

- участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;

- участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;

- изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;

- участвует в педагогических консилиумах для родителей, консультирует родителей;

- повышает профессиональную компетентность, в том числе информационно-коммуникационную. Выполняет правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;

- обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;

- осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;

- выполняет требования по безопасности и охране труда при эксплуатации оборудования;

- обеспечивает создание необходимых условий для охраны жизни и здоровья детей во время образовательного процесса;

- заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;

- внедряет концепцию "Образование, основанное на ценностях" в организации с участием всех субъектов образовательного процесса, в том числе семьи детей;

- прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников;

Требования к квалификации учителя математики:

- высшее и (или) послевузовское педагогическое образование по соответствующему профилю;

- наличие высшего и среднего уровня квалификации (предпочтительно);

- со  стажем педагогической работы (предпочтительно).

- и (или) иметь одну из профессиональных компетенций: «педагог-модератор», «педагог-эксперт», «педагог-исследователь», «педагог-мастер».

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

      1) педагог (для молодых специалистов):

      должен уметь планировать и организовывать учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;

      способствовать формированию общей культуры обучающегося и его социализации, принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования;

      осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся, владеть навыками профессионально-педагогического диалога, применять цифровые образовательные ресурсы;

      должен соответствовать общим требованиям, предъявляемым к квалификации "педагог", а также:

      использовать инновационные формы, методы и средства обучения, обобщать опыт на уровне организации образования, иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне организации образования;

2) педагог-модератор:      

      должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог-модератор", а также:

      владеть навыками анализа организованной учебной деятельности;

      осуществлять наставничество и конструктивно определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования;

      обобщать опыт на уровне района/города, иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района/города;

3) педагог-эксперт:   

      должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог-эксперт", а также:

      владеть навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания;

      обеспечивать развитие исследовательских навыков обучающихся;

      осуществлять наставничество и конструктивно определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района и города;

      обобщать опыт на уровне области/городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций);

      иметь участников олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне области/городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций);

4) педагог-исследователь, педагог-мастер:

      должен соответствовать общим требованиям к квалификации "педагог-исследователь", «педагог-мастер» а также:

      иметь авторскую программу или является автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, получивших одобрение на областном учебно-методическом совете или Республиканском учебно-методическом совете;

      обеспечивать развитие навыков научного проектирования;

      осуществлять наставничество и планировать развитие сети профессионального сообщества на уровне области;

      являться участником республиканских и международных конкурсов и олимпиад или подготовил участников республиканских и международных конкурсов и олимпиад.

Учитель должен знать:

      Конституцию Республики Казахстан, Трудовой Кодекс Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан", Государственные общеобязательные стандарты образования и другие нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;

      содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;

      педагогику и психологию;

      методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности;

      требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;

      основы права и научной организации труда, экономики;

      правила по безопасности и охране труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.

Перечень документов:


1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме (форма прилагается);

2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);

3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);

4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;

5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);

6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);

7) справку с психоневрологической организации;

8) справку с наркологической организации;

9) сертификат Национального квалификационного тестирования (далее - НКТ) или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора, педагога-эксперта, педагога-исследователя, педагога-мастера (при наличии);

10) заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме (форма прилагается).


Приложение 10 к Правилам
 назначения на должности,
 освобождения от должностей
 первых руководителей
 и педагогов государственных
 организаций образования



Форма


_____________________
 ____________________________
 (государственный орган,
 объявивший конкурс)

      ____________________________________________________________________
 Ф.И.О. кандидата (при его наличии), ИИН
 ____________________________________________________________________
 (должность, место работы)
 ____________________________________________________________________
 ____________________________________________________________________
 Фактическое место проживания, адрес прописки, контактный телефон

Заявление

      Прошу допустить меня к конкурсу на занятие вакантной/временно вакантной
 должности (нужное подчеркнуть)
 _____________________________________________________________________
 наименование организаций образования, адрес (область, район, город\село)
 В настоящее время работаю
 _____________________________________________________________________
 должность, наименование организации, адрес (область, район, город\село)
 Сообщаю о себе следующие сведения:
 Образование: высшее или послевузовское

Наименование учебного заведения

Период обучения

Специальность по диплому




    Наличие квалификационной категории (дата присвоения (подтверждения)):
 ______________________________________________________________________
 
 



Стаж педагогической работы: 

Общий

Педагогический

Стаж государственной службы

По специальности (для специалистов субъектов предпринимательства)

В данной организации образования, в том числе на занимаемой должности







 
 



 
 Имею следующие результаты работы: ______________________________________
 Награды, звания, степень, ученая степень, ученое звание, а также дополнительные
 сведения (при наличии) __________________________________________________
 Даю согласие на обработку моих персональных данных, без ограничения срока,
 любыми законными способами, соответствующими целям обработки персональных данных (для использования фото, видео, в том числе в информационных системах персональных данных с использованием средств автоматизации или без использования таких средств).
 Я оповещен (-а)
 об ответственности за попытку использования одного
 из запрещенных предметов в здании, где будет проходить тестирование,
 об удалении с составлением соответствующего акта.
 Оповещен (-а), что при обнаружении запрещенного предмета лишаюсь права
 прохождения тестирования сроком на один год.
 Оповещен (-а), что при установлении фактов нарушения правил во время проведения
 тестирования, а также обнаруженных при просмотре видеозаписи, независимо
 от срока сдачи, составляется акт и производится аннулирование результатов.
 Запрещенные предметы:
 мобильные средства связи (пейджер, сотовые телефоны, планшеты, iPad (Айпад), iPod
 (Айпод), iPhone (Айфон), SmartPhone (Смартфон), Смартчасы);
 ноутбуки, плееры, модемы (мобильные роутеры);
 любые виды радио-электронной связи (Wi-Fi (Вай-фай), Bluetooth (Блютуз),
 Dect (Дект), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи);
 наушники проводные и беспроводные и прочее;
 шпаргалки и учебно-методические литературы;
 калькуляторы и корректирующие жидкости.
 Я согласен (-а) ________________________________________________
 (Ф.И.О. (при его наличии)) (подпись)
 С Правилами проведения тестирования и конкурса ознакомлен (а)
 "____" ______________20___года ____________________ /подпись/


         Кандидат при наличии представляет дополнительную информацию, касающуюся его образования, опыта работы, профессионального уровня (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых/академических степеней и званий, научных или методических публикациях, квалификационных категорий, рекомендации от руководства предыдущего места работы).


          Отсутствие одного из документов, указанных в пункте 107 настоящих Правил, является основанием для возврата документов кандидату.


По результатам рассмотрения документов кандидатов на соответствие квалификационным требованиям, конкурсная комиссия осуществляет подсчет баллов, указанных кандидатом в Оценочном листе согласно приложению 11 к настоящим Правилам. 

Приложение 11 к Правилам

назначения на должности,

освобождения от должностей

первых руководителей

и педагогов государственных

организаций образования


Форма

Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога


________________________________________________________________________________________________
 (фамилия, имя, отчество (при его наличии))


Критерии

Подтверждающий документ

Кол-во баллов
 (от 1 до 20)

1.

Уровень образования

Диплом об образовании

Техническое и профессиональное = 1 балл
 Высшее очное = 5 баллов
 высшее заочное/дистанционное = 2 балла
 диплом о высшем образовании с отличием = 7 баллов

2.

Ученая/академическая степень

Диплом об образовании

Магистр или специалист с высшим образованием = 5 баллов;
 PHD-доктор = 10 баллов
 Доктор наук = 10 баллов
 Кандидат наук = 10 баллов

3.

Национальное квалификационное тестирование

Сертификат

С квалификационной категорией "педагог"
 По содержанию:
 от 50 до 60 баллов = 0 баллов
 от 60 до 70 баллов = 2 балла
 от 70 до 80 баллов = 5 баллов
 от 80 до 90 баллов = 6 баллов
 По методике и педагогике:
 от 30 до 40 баллов = 0 баллов
 от 40 до 50 баллов = 1 балл
 от 50 до 60 баллов = 2 балла
 от 60 до 70 баллов = 3 балла
 С квалификационной категорией "педагог-модератор"
 По содержанию:
 от 50 до 60 баллов = 0 балла
 от 60 до 70 баллов = 3 балла
 от 70 до 80 баллов = 6 баллов
 от 80 до 90 баллов = 7 баллов
 По методике и педагогике:
 от 30 до 40 баллов = 0 баллов
 от 40 до 50 баллов = 2 балла
 от 50 до 60 баллов =3 балла
 от 60 до70 баллов = 4 балла
 С квалификационной категорией "педагог-эксперт"
 По содержанию:
 от 50 до 60 баллов = 0 баллов
 от 60 до 70 баллов = 4 балла
 от 70 до 80 баллов =7 баллов
 от 80 до90 баллов = 8 баллов
 По методике и педагогике:
 от 30 до 40 баллов = 0 баллов
 от 40 до 50 баллов = 3 балла
 от 50 до 60 баллов = 4 балла
 от 60 до 70 баллов = 5 баллов
 С квалификационной категорией "педагог-исследователь"
 По содержанию:
 от 50 до 60 баллов = 0 баллов
 от 60 до 70 баллов = 5 баллов
 от 70 до 80 баллов = 8 баллов
 от 80 до90 баллов = 9 баллов
 По методике и педагогике:
 от 30 до 40 баллов = 0 баллов
 от 40 до 50 баллов = 4 балла
 от 50 до 60 баллов = 5 баллов
 от 60 до70 баллов = 6 баллов
 С квалификационной категорией "педагог-мастер"
 = 10 баллов

4.

Квалификация/Категория.

Удостоверение, иной документ

2 категория = 1 балл
 1 категория = 2 балла
 Высшая категория = 3 балла
 Педагог-модератор = 3 балла
 Педагог-эксперт = 5 баллов
 Педагог-исследователь = 7 баллов
 Педагог-мастер = 10 баллов

5.

Стаж педагогической деятельности

трудовая книжка/документ, заменяющий трудовую деятельность

от 1 до 3 лет = 1 балл
 от 3 до 5 лет = 1,5 балла
 от 5 до 10 лет = 2 балла
 от 10 и более = 3 балла

6.

Опыт административной и методической деятельности

трудовая книжка/документ, заменяющий трудовую деятельность

методист = 1 балл
 заместитель директора = 3 балла
 директор = 5 баллов

7.

Для педагогов, впервые поступающих на работу

Приложение к диплому об образовании

Результаты педагогической/ профессиональной практики "отлично" = 1 балл
 "хорошо" = 0,5 балла

8.

Рекомендательное письмо с предыдущего места работы (при осуществлении трудовой деятельности)

письмо

Наличие положительного рекомендательного письма = 3 балла
 Отсутствие рекомендательного письма = минус 3 балла
 Негативное рекомендательное письмо = минус 5 баллов

9.

Показатели профессиональных достижений

- дипломы, грамоты победителей олимпиад и конкурсов, научных проектов обучающихся;
 - дипломы, грамоты победителей олимпиад и конкурсов учителя;
 - государственная награда

призеры олимпиад и конкурсов = 0,5 балла
 научных проектов = 1 балл
 призеры олимпиад и конкурсов = 3 балла
 участник конкурса "Лучший педагог" = 1 балл
 призер конкурса "Лучший педагог" = 5 баллов
 обладатель медали "Қазақстан еңбек сіңірген ұстазы" = 10 баллов

10.

Методическая деятельность

-авторские работы и публикации

автор или соавтор учебников и (или) УМК, включенных в перечень МОН РК = 5 баллов
 автор или соавтор учебников и (или) УМК, включенных в перечень РУМС = 2 балла
 наличие публикации по научно-исследовательской деятельности, включенный в перечень КОКСОН, Scopus = 3 балла

11.

Общественно-педагогическая деятельность

- лидерство
 - реализация полиязычия

наставник = 0,5 балла
 руководство МО = 1 балл
 лидер профессионально-педагогического сообщества = 1 балл
 преподавание на 2 языках, русский/казахский = 2 балла
 иностранный/русский, иностранный/казахский) = 3 балла,
 преподавание на 3 языках (казахский, русский, иностранный) = 5 баллов

12.

Курсовая подготовка

- сертификаты предметной подготовки;
 - сертификат на цифровую грамотность,
 КАЗТЕСТ,
 IELTS;
 TOEFL;
 DELF;
 Goethe Zertifikat, обучение по программам "Основы программирования в Python", "Обучение работе с Microsoft"

курсы ЦПМ НИШ, "Өрлеу"
 = 0,5 балла
 курсы = 0,5 балла (каждый отдельно)

Итого:

Максимальный балл – 83