Оқу үрдісі » Страница 2 » "№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі" КММ, Семей қаласы, Абай облысы.
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
"№ 27 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7222) 32-77-71
Директордың орынбасарлары:
+7 (7222) 32-93-57
Нашар көрушілер
нұсқасы

Алғыс айту-ізгілік пен мейірімділіктің белгісі!
27
февраль
2025
Алғыс айту-ізгілік пен мейірімділіктің белгісі!
“Алғыс айту-ізгілік пен мейірімділіктің белгісі!” О “Б” мектепалды сынып балаларының бұл ерекше күнге өздерінің жүректен шыққан алғыстарын жолдайды. Көңіліміз әрдайым ризашылық пен жылылыққа толы болсын! Тәрбиеші: Абдуллина А.С
Апталық аясында ашық ұйымдастырылған іс-әрекеті өтті. Тақырыбы: ,,Біз нені үйрендік,нені білдік?”
21
февраль
2025
Апталық аясында ашық ұйымдастырылған іс-әрекеті өтті. Тақырыбы: ,,Біз
Мектепалды сынып әдістемелік бірлестігі апталығы аясында ашық ұйымдастырылған іс-әрекеті өтті. Тақырыбы: ,,Біз нені үйрендік,нені білдік?” Міндеттері:Балалардың сауат ашу негіздері бойынша алған білімдерін бекіту.Сөздік қорын,ойлау қабілетін дамыту.Топтасып жұмыс істеуге дағдыландыру. Ұқыптылыққа тәрбиелеу. О “Б” мектепалды сыныбы. Тәрбиеші:Абдуллина А.С
,,Көңілді үзіліс” Қазақтың ұлттық ойындары ,,Оюлармен секірмек”, ,,Тартыспақ,, ойыны.
20
февраль
2025
,,Көңілді үзіліс” Қазақтың ұлттық ойындары ,,Оюлармен секірмек”,
,,Көңілді үзіліс” Қазақтың ұлттық ойындары ,,Оюлармен секірмек”, ,,Тартыспақ,, ойыны. Міндеттері:Балаларға ұлттық тәрбиені ойын арқылы бойларына сіңіру.Топпен жұмыс істей білуге, Ойын ойнау барысында  балаларды ептілікке,шыдамдылыққа тәрбиелеу. О”Б” мектепалды сыныбы Тәрбиеші :Абдуллина А.С
Апталық аясында ашық ұйымдастырылған іс-әрекеті.
19
февраль
2025
Апталық аясында ашық ұйымдастырылған іс-әрекеті.
Мектепалды сынып әдістемелік бірлестігі апталығы аясында ашық ұйымдастырылған іс-әрекеті. Тақырыбы: Фигуралардың бірнеше тең бөліктері.  Міндеті: фигураларды бірнеше тең бөліктерге бөлу, жарты, ширек, екіден бір бөлігі ұғымдарын бекіту, бүтін мен бөлікті салыстыруға үйрету, қолдың ұсақ моторикасын дамыту. 0"А" мектепалды сыныбы.  Тәрбиеші: Мусулманкулова Т.К.
Беседа с учащимися 9 класса на тему «Снятие тревожности перед предстоящим тестированием»
12
февраль
2025
Беседа с учащимися 9 класса на тему «Снятие тревожности перед
Беседа с учащимися 9 «Г» класса на тему: «Снятие тревожности перед предстоящим тестированием», направленная на повышение уровня информированности подростков о способах саморегуляции и снятия нервно-психического напряжения во время подготовки к предстоящему тестированию. Педагог-психолог: Бозжигитова А.Б. #Біртұтас_тәрбие_Абай_облысы_Семей_қаласы #9_айға_9_іс_шара_Семей #АПҚО_Абай_облысы_Семей #өнегелімектеп #өнегелі15минут
"Қысқы қиял" мектепалды сыныптар арасындағы шығармашылық қолөнер  көрмесі.
10
февраль
2025
"Қысқы қиял" мектепалды сыныптар арасындағы шығармашылық қолөнер
"Қысқы қиял" мектепалды сыныптар арасындағы шығармашылық қолөнер  көрмесі. Мақсаты: балалардың шығармашылық қиял өрісін дамыту, әдемілікке баулу, жасаған еңбекті бағалауға тәрбиелеу.
«Менің Отаным - Қазақстан» іс-шарасы
13
декабрь
2024
«Менің Отаным - Қазақстан» іс-шарасы
Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру мақсатында «Бірлік және ын«тымақ» айлығының жоспары бойынша «Менің Отаным - Қазақстан» іс шарасы. Мектепалды 0 «А» сыныбы. Мусулманкулова Т.К.
ППКҚ мамандары ұйымдастырған «Ерекше бала әлемі» атты тренинг өтті.
18
ноябрь
2024
ППКҚ мамандары ұйымдастырған «Ерекше бала әлемі» атты тренинг өтті.
18.11 күні Психологиялық- педагогикалық қолдау қызметі мамандары ұйымдастырған «Ерекше бала әлемі» атты тренинг өтті. Мақсаты: Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс жасауда мұғалімдерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету, мұғалімдердің балаларға деген эмоционалдық қатынасын түзету.
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің №3 отырысы
28
октябрь
2024
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің №3 отырысы
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің №3 отырысы -Бірінші тоқсан бойынша ерекше білім беру қажет ететін білім алушылардың даму динамикасына мониторинг жасау, негізгі пәндер бойынша оқу бағдарламасын меңгеру деңгейін бағалау; Екінші тоқсанға бейімделген жалпы білім беру бағдарламаларын бекіту;